Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

HEY YOU!!

Κακό πράγμα η ζήλεια αγάπη μου!
Ο ζηλιαρόγατος είναι απρόβλεπτος,ικανός για όλα!
Από το πιό ανώδυνο έως το πιό επώδυνο,το χαίρεται κιόλας.
Μπορεί να γίνει προδότης,συκοφάντης,υβριστής,ακόμα και δολοφόνος!!
Γνώρισα πολλούς τέτοιους μέχρι τώρα στη ζωή μου,99%θηλυκού γένους!
Ναί ναί,είμαστε απίστευτες!
Ζηλεύουμε η μία την άλλη,τρώμε τα λυσακά μας,τά νύχια μας και ότι άλλο έχουμε πρόχειρο εκείνη τη στιγμή!
Αρκεί να εκμηδενίσουμε αυτή που μάς το παίζει!!
Κι εγώ ζηλεύω,δεν είμαι ούτε το παίζω αγία και υπεράνω!
Όλες ζηλεύουμε,αυτή πού είναι πιό όμορφη,πιό έξυπνη,πιό τυχερή στη ζωή της,αλλά μέχρι εκεί.
Τί κάθομαι και λέω πρωϊνιάτικα έ?Κάτι θυμήθηκα,κάτι έπεσε στην αντίληψή μου,anyway!!!
Συνέχεια αφιερώματος.Απο τον δίσκο The Wall,ένα κομμάτι αφιερωμένο εξαιρετικά!!
Αύριο θα συνεχίσω με τον δεύτερο δίσκο των Floyd.

HEY YOU!!

4 σχόλια:

Εφη είπε...

ζηλευουμε, ναι. και ξερεις γιατι; γιατι δεν πιστευουμε στον εαυτο μας. δεν ειναι ομως μονο οι γυναικες που ζηλευουν τις αλλες, αλλα και οι ανδρες που ζηλευουν τους αλλους. κι αυτοι ακομη περισσοτερο απο μας. κανουν οτι ειναι δυνατον για να τονωσουν τον ανδρισμο τους και να εχουν περαση στο γυναικειο φυλο. μεχρι που αρκετες φορες γινονται ρομπες.
καλη σου μερα.

D.Angel είπε...

Ασμα ασμάτων!Φιλιά πολλά

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Έφη μου καλησπέρα,
Έχεις απόλυτο δίκιο,δεν είμαστε ο εαυτός μας,γι'αυτό τις ανασφάλειές μας τις μετατρέπουμε σε κουτσομπολιά και καταλήγουμε στη ζήλεια με οτι αυτό συνεπάγεται.
Για τους άντρες,άσε καλύτερα!Αυτοί είναι αλλουνού παπα ευαγγέλιο που λέμε.Όντως είναι χειρότεροι και μας ρίχνουν στ' αυτιά στο κουτσομπολιό τους.Είναι άπαιχτοι!!
Εγώ αναφέρομαι σε κάτι συγκεκριμένο,απο γυναίκα!
Άς μην επεκταθώ προς το παρόν..
Φιλιά πολλά.

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Αγγέλα μου καλή μου φίλη.
Άσμα ασμάτων!!
Μου χάλασε βέβαια τη σειρά μα δεν πειράζει...χαλάλι,άξιζε το κόπο.
Πολλά φιλιά απο Κύπρο,είναι πανέμορφα εδώ!

Βραβείον!

Βραβείον!
Απο τον καινούργιο μας φίλοRock N Rolla.

Βραβείο 2o!

Βραβείο 2o!
Απο τον Rock N Rolla και πάλι!